خرید پیج اینستاگرام

نکات خرید پیج اینستاگرم | به جای خرید فالوور، اکانت اینستاگرام بخرید!

تشکیل یک پیج خوب در اینستاگرام به فعالیت و زمان زیادی نیاز دارد. از این رو کسب و کارها از راه میانبر برای رسیدن به فالوورهای بالا استفاده می‌کنند، که خرید پیج اینستاگرام است.
اینستاگرام نرخ تعامل بالایی دارد، اما الگوریتم های جدید اینستاگرام پیشرفت یک پیج کاری را سخت کرده است. معمولا روی پست‌ها و کاربرانی که تعامل خوبی دارند، اهمیت می‌دهد.
خرید اکانت اینستاگرام که مخاطبان ثابتی دارد، شروع خوبی برای کمپین بازاریابی است. این موضوع دغدغه بسیاری از کسب و کارها کوچک است. در ادامه نکاتی که قبل و بعد از خرید پیج اینستاگرام باید توجه کنید، نام می‌بریم.

آنچه می‌خوانید:

5 دلیل برای خرید اکانت تایید شده اینستاگرام
نکات مهم قبل از خرید اکانت اینستاگرام
فروش اکانت اینستاگرام
سوالات متداول

5 دلیل برای خرید اکانت تایید شده اینستاگرام

چرا باید اکانت های تاییده شده اینستاگرام خرید؟ در این بخش به این سوال می‌خواهیم پاسخ دهیم.

1- افزایش اعتماد و اعتبار

خرید پیج اینستاگرام تاییده شده در نهایت باعث افزایش اعتبار برند شما خواهد شد. برای دریافت نشان آبی اینستاگرام باید نمایه کسب و کار و حساب بررسی شود.
کاربرانی که نشان تایید را در کنار نام حساب می‌بینند، احتمالا حساب را مورد اعتماد می‌دانند.

2- زمان کارآمد

اکثر افراد یک پیج اینستاگرم ایجاد می‌کنند و یک اکانت اینستاگرام را از ابتدا می‌سازند. اما همان‌طور که مشخص است، این فرانید هم تلاش و فعالیت زیاد، سرمایه گذاری نیاز دارد و هم زمان‌بر است تا بتوانید فالوور بدست آورید. به همین دلیل خرید پیج اینستاگرام ارزان یک قدم به کسب و کار شما کمک می‌کند، تا شروع خوبی داشته باشید.

3- صرفه جویی در هزینه

برای دریافت تیک آبی تایید از اینستاگرام، باید اعتبار خوبی داشته باشید، که ممکن است هزینه زیادی برای شما داشته باشد، مگر اینکه یک سلبریتی باشید. تصور کنید ساخت یک حساب کاربری تایید شده اینستاگرام از صفر چقدر هزینه دارد. برای به دست آوردن فالوور باید برای تبلیغات هزینه کنید.
افزایش فالوورهای جدید و تعامل برای حساب‌های جدید بسیار پرچالش است. معمولا باید هزینه زیادی کرد تا فالوور جذب کرد. با خرید پیج اینستاگرام می‌توانید مستقیم روی کسب و کار و بازاریابی در حوزه خود فعالیت کنید و درگیر فعالیت‌های شروع یک پیج نباشید.

بیشتر بخوانید: سئو اینستاگرام برای دسترسی بیشتر
👈🏼 سئو در اینستاگرام

4- دیده شدن برند و نرخ تعامل بالا

اولین چیزی که در هر پیج توجه ما را جلب می‌کند، اعداد هستند، وقتی تعداد فالوور پیج‌ها بالا هست، ما نیز بیشتر در ان پیج چرخی می‎‌زنیم. داشتن فالوور بالا برای کسب و کارتان از ابتدا یک جلوه بصری خوبی دارد و در برندسازی کسب و کار مزیت به حساب می‌آید. اکانت اینستاگرام تعداد بالا به رشد کسب و کار و نرخ تعامل در مدت زمان کوتاه کمک می‌کند.

5- افزایش فروش و مشتری

مراجعه کننده، بیشتر در نهایت منجر به مشتری بیشتری خواهد شد. بنابراین هر چه تعداد فالوورها بالا باشد، فروش بالاتر است. خرید پیج اینستاگرام با تیک آبی به شما در جهت فروش بیشتر محصولات و خدمات کسب و کارتان موثر است.

بیشتر بخوانید: خریدن یا نخریدن فالوور اینستاگرام در 2023؟!
👈🏼 خرید فالوور اینستاگرام

نکات مهم قبل از خرید اکانت اینستاگرام

برای خرید پیج اینستاگرام باید نکاتی را قبل و بعد خرید مدنظر داشته باشید:

  1. اکانت اینستاگرام را با مسئولیت خود خریداری کنید
    چون این فرایند خلاف شرایط اینستاگرام است، تضمین رسمی نیز وجود ندارد، حساب دیگری کلاه برداری نباشد.

  2. خرید فالوور ≠ خرید اکانت
    با خرید پیج اینستاگرام می‌توانید جغرافیای کاربران، تعداد لایک، تعامل و نظرات را ارزیابی کنید. در نتیجه تصمیم بگیرید، مخاطبان حساب به محصول یا خدمات شما علاقمند هستند یا نه؟! اما تفاوت آن با خرید فالوور این است که نمی‌دانید این افراد چه کسانی هستند و اصلا وجود دارند یا نه؟!
    خرید فالوورها به احتمال زیاد واقعی نیست. بنابراین مردم تفاوت بین مشارکت پولی و واقعی را می‌فهمند. و این موضوع به برند شما آسیب خواهد زد. بررسی موارد زیر در فهمیدن این موضوع به شما کمک می‌کند.

    عکس پروفایل ندارند که می‌تواند نشانه جعلی بودن بشد.
    نام اکانت‌ها عجیب به نظر برسد.
    یک راه این است که از ابزار حسابرسی رایگان اینستاگرام استفاده کنید.

  3. ارزیابی پیج و فروشنده
    اگر اکانت اینستاگرام را مستقیم از فروشنده خریداری می‌کنید، بنابراین باید مطمئن شوید، این شخص وجود دارد یا نه. پست‌های او را مرور، و نظرات را بررسی کنید تا متوجه اکانت‌های جعلی شوید.

  4. پیج مناسب فعالیت شما است یا نه؟!
    آیا این حساب با نیازهای شما مطابقت دارد؟ مثلا اگر می‌خواهید لباس بفروشید، خرید پیج گل و گیاه ارزشی ندارد. شاید بگویید خب بعد از خرید محتوای آن را تغییر می‌دهم؟! اما اگر می‌خواهید در شبکه اجتماعی فالوور بدست آورید، نباید تغییرات ناگهانی زیادی ایجاد کنید، در غیر این صورت افراد با محتوای شما ارتباط برقرار نمی‌کنند و در نهایت صفحه شما را دنبال نخواهند کرد. اکانتی بخرید که در جایگاه مورد علاقه شما قرار دارد، یعنی موضوع شما با صاحب قبلی هماهنگ باشد تا مخاطب هدف را از دست ندهید.

  5. در مورد شرایط به تفصیل توافق کنید
    بعد از تایید حساب و مالک آن، یک قرارداد فروش ایجاد کنید. قرارداد باید شامل، هویت طرفین، تاریخ توافق، شرح خدمات، نحوه پرداخت، تحویل پیج و… باشد.

  6. استفاده از یک سرویس پرداخت مطمئن
    برای پرداخت هزینه پیج مطمئن شوید حساب متعلق به شخصی است که با او در مورد فروش صحبت کردید. از اصرار برای پرداخت به روش یا حساب شخص دیگر خودداری کنید.

  7. تغییر رمزحساب و ایمیل

    تا اینجا پیج خود را خریداری کرده‌اید. اما هنوز تمام نشده!
    در هنگام خرید اکانت اینستاگرام باید با فروشنده در تماس باشید تا نام کاربری و رمز عبور را دریافت کنید. بعد از خرید پیج و دسترسی به حساب، حتما ایمیل و رمز عبور حساب را تغییر دهید. این طوری فروشنده هم از شما اطمینان پیدا می‌کند.
    اگر ایمیل اصلی استفاده شده در حساب اینستاگرام را دریافت نکردید، مالک می‌تواند آن را به عنوان هک شده گزارش دهد و هم حساب و هم پول را نگه دارد.
    بنابراین آدرس ایمیل، شماره تلفن اکانت اینستا و رمز عبور مرتبط با حساب را در اسرع وقت تغییر دهید. زیرا کدهای تایید برای لایه امنیتی نیز به شماره‌ای که ثبت می‌کنید، می‌آید. قبل شروع تولید محتوا، این کار را انجام دهید، تا مالک قبلی به حساب دسترسی نداشته باشد.

بیشتر بخوانید: راز رشد پیج! همه چیز در مورد ریلز!
👈🏼 ریلز اینستاگرام

فروش اکانت اینستاگرام

خرید و فروش پیج اینستاگرام رایج است. با این حال شرایطی وجود دارد که در هنگام فروش یا خرید یک اکانت باید توجه کنید:

1- دلیل فروش حساب.
می‌تواند به خاطر کسب درآمد باشد. یکی دیگر از دلایل فرصت کسب و کار است. حساب ممکن است مخاطب خاصی دارد که خریدارانی را جذب کنید. زمانی می‌رسد که صاحب پیج دیگر زمان و علاقه فعالیت در آن اکانت را ندارد و می‌خواهد آن را بفروشد به افرادی که وقت و تمایل بیشتری دارند. یکی دیگر از دلایل این است که افرادی یک پیج را رشد می‌دهند تا در نهایت با فروش آن سود کنند و به درآمد برسند. تقریبا شبیه به کاری که در خرید و فروش خیلی از محصولات وجود دارد.


2- نحوه قیمت گذاری و لیست اکانت های اینستاگرام برای فروش
یکی از عوامل مورد توجه در فروش حساب اینستاگرام، قیمت پیج است. قیمت گذاری پیج به چندین فاکتور بستگی دارد. مثل، اندازه حساب، تعامل در پیج، کیفیت محتوای آن و البته مهارت مذاکره خریدار و فروشنده باشد.


3- توجه به منافع خود در حین معامله
فروش اکانت اینستاگرام خلاف شرایط خدمات اینستاگرام است. بنابراین باید بدانید که فروش یا خرید پیج اینستا خطراتی هم دارد، مثل مسدود شدن یا تعلیق حساب در صورت انجام خرید و فروش غیرمجاز. نکته مهم‌تر این است که بدانید، حساب مورد نظر ارزش و اعتبار دارد یا نه؟! پس با وجود دلایل منطقی و قانونی برای فروش اکانت اینستاگرام، بهتر است که این کار با سیاست و قوانین اینستا انجام شود.

بیشتر بخوانید: چگونه در اینستاگرام تیک آبی بگیریم؟
تیک آبی اینستاگرام

حرف آخر

خرید پیج اینستاگرام یکی از کارهایی است که همراه با ریسک است. اما با رعایت نکات گفته شده می‌توانید یک اکانت اینستاگرام معتبر بخرید و پیج کسب و کار خود را رشد دهید.

سوالات متداول

آیا باید قبل از خرید حساب اینستاگرام را بررسی کنیم؟

به خریداران توصیه می شود قبل از انجام هر گونه تراکنش، حساب مورد نظر را به دقت بررسی کنند. نگرانی‌ها مربوط به پتانسیل رشد اکانت، کیفیت فالوورها، کپی رایت و قیمت‌ها نسبت به سایر اکانت‌های مشابه برای انتخاب پیج محصول با کیفیت است.

آیا می توانی دو اکانت اینستاگرام داشت؟

اکنون می‌توانید حداکثر پنج حساب اینستاگرام اضافه کنید و به سرعت بین آن‌ها جابجا شوید، بدون اینکه از سیستم خارج شوید و دوباره وارد شوید.

چگونه اعتبار فالوورهای اکانت اینستاگرام را تعیین می‌کنید؟

درک اینکه یک حساب دارای فالوورهای جعلی یا واقعی است، سخت نیست. می‌توانید نرخ تعامل، نظرات و لایک را بررسی کنید. کاربر مثل یک فرد معمولی نظر می‌دهد.

چه زمانی اکانت اینستاگرام خریداری شده را دریافت خواهم کرد؟

بسته به هر پلتفرم‌های فروش یا زمان آنلاین فروشنده، زمان دریافت اکانت متفاوت خواهد بود.

شاید دوست داشته باشید بخواید:

استوری در اینستاگرام (همه چیز در مورد استوری)
ادمین اینستاگرام کیست و چه وظایفی دارد؟
روش های افزایش ریچ اینستاگرام

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *